البته این افزونه یک برنامه‌ی انگیزشی نیز از تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ راه‌اندازی کرده و به کاربرانی که بیشترین زیرمجموعه را داشته باشند، در پایان این برنامه ۰/۳ بیت‌کوین جایزه اهدا خواهد کرد. نفر دوم در این برنامه ۰/۲ و نفر سوم نیز ۰/۱ بیت‌کوین جایزه خواهد گرفت.

 

مشروعیت این افزونه

افزونه‌ی CryptoTab تمامی بیت‌کوین‌های بدست آمده را به عنوان درآمد ماینر‌ها پرداخت می‌کند و به عنوان یک مدرک برای اثبات این کار تمامی داده‌های مربوط به تراکنش‌های بلاک‌چین بیت‌کوین را در اختیار عموم قرار داده است؛ بنابر این شما می‌توانید همیشه با مراجعه به آن به صورت لحظه‌ای میزان پیشرفت و مراحل مختلف تراکنش خود را مشاهده فرمایید.

افزونه‌ی CryptoTab با اطلاعات و داده‌های شخصی کاربر که روی رایانه ذخیره شده‌اند نیز کاری ندارد. این نرم‌افزار توسط وب‌سایت‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و عموم آن‌ها اعلام کرده‌اند که بدون هیچ‌گونه دردسری، مقدار ناچیز بیت‌کوین بدست آمده را به کیف‌پول‌های رمزارزی خود انتقال داده‌اند.

پتانسیل درآمد

پتانسیل رسیدن به مقدار زیادی بیت‌کوین با استفاده از افزونه‌ی CryptoTab تقریبا ناچیز است. در حقیقت استفاده از رایانه‌های شخصی برای ماین بیت‌کوین و رسیدن به درآمد کافی که هزینه‌ی مصرف انرژی آن را تامین کند نیز تقریبا سخت است. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم هیچ چیزی باعث تغییر این موضوع نخواهد شد زیرا سختی شبکه‌ی این رمزارز طی سال‌های گذشته به شدت بالا رفته است.

 

پس دقیقا چه میزان درآمد می‌توان به وسیله‌ی این افزونه بدست آورد؟

 

پاسخ به این سوال کمی دشوار است زیرا هر کدام از لایه‌های زیرمجموعه‌ی شما درصد متفاوتی از سود را به شما پرداخت می‌کنند. به بیان دیگر، درصورتی که در سطح اول خود ۵۰۰ زیرمجموعه داشته باشید، به شکل قابل توجهی درآمد شما نسبت به زمانی که ۵۰۰ زیرمجموعه در دیگر سطوح داشته باشید، بیشتر خواهد بود.

ماشین حساب درآمد CryptoTab به شما اجازه نمی‌دهد که به صورت دلخواه اقدام به تغییر سطح کاربران زیرمجموعه‌ی خود کنید، اما به صورت خودکار سطح کاربران جدید زیرمجموعه‌ی شما را بررسی و به درآمد شما اضافه می‌کند. از آنجایی که تعداد افرادی که در سطح اول قرار می‌گیرند همیشه کمتر است، با افزایش تعداد افراد زیرمجموعه در سطوح بعدی به راحتی متوجه خواهید شد که این سطوح تا چه میزان در درآمد نهایی تاثیرگذار خواهند بود.


در نظر داشته باشید اعداد نمایش داده شده در صورتی که به صورت مستقیم زیرمجموعه‌گیری کنید، بیش از مقادیر اعلام شده خواهد بود.

در نتیجه می‌توان گفت که بهترین راه کسب درآمد از افزونه‌ی CryptoTab زیرمجموعه‌گیری است و در صورتی که یک فرد اجتماعی نیستید، درآمد حاصل از این افزونه برای شما بسیار ناچیز خواهد بود.

 

مزایای استفاده از CryptoTab:

نصب و راه‌اندازی ساده

کاملا رایگان

انجام فرایند ماینینگ بر روی هر رایانه‌ای

معایب استفاده از CryptoTab:

پتانسیل درآمد کم

به شدت مبتنی بر زیرمجموعه‌گیری است

تنها بر روی مرورگر گوگل کروم(Google Chrome) کار می‌کند

نتیجه‌گیری

افزونه‌ی CryptoTab با استفاده از منابع محاسباتی کاربران اقدام به استخراج قانونی رمزارز می‌کند.

میزان درآمد خالص کاربران از این افزونه به شدت به زیرمجموعه‌های آن‌ها بستگی دارد و حتی در صورت استفاده از این بخش هم درآمد حاصله عملا ناچیز خواهد بود.

اما این افزونه به تمامی کاربران مالک رایانه‌ی شخصی اجازه می‌دهد که به استخراج رمزارز روی بیاورند، اما باید بدانید که درآمد حاصل از این کار بسیار پایین خواهد بود.


 لینک دانلود مرورگر استخراج بیت کوین


برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی ما بپیوندید

https://t.me/bitcoin_4_us

و یا در تلگرام ما را با عنوان bitcoin_4_us@ جستجو کنید